Twitter får klart mest medieopmærksomhed i forhold til sin størrelse, Instagram er på vej frem, og mastodonten LinkedIn ligger i modsatte grøft. Social media-eksperterne Thomas Bigum og Morten Vium forklarer.
Mediernes omtale af de sociale medier giver et noget anderledes billede af interessen for nogle af tjenesterne. Ifølge en undersøgelse foretaget af hjemmesiden prXpress.dk, får twitter størst opmærksomhed i forhold til antallet af danske brugere, mens interessen for den væsentligt større tjeneste LinkedIn er forsvindende lille.
http://prxpress.dk/sociale-mediers-omtale-afspejler-ikke-antal-brugere/
Mediernes omtale af de sociale medier giver et noget anderledes billede af interessen for nogle af tjenesterne. Ifølge en undersøgelse foretaget af hjemmesiden prXpress.dk, får twitter størst opmærksomhed i forhold til antallet af danske brugere, mens interessen for den væsentligt større tjeneste LinkedIn er forsvindende lille.
http://prxpress.dk/sociale-mediers-omtale-afspejler-ikke-antal-brugere/
Ingen kommentarer:
Send en kommentar